You are currently viewing Φιμέ Τζάμια – Ο Απόλυτος Οδηγός

Φιμέ Τζάμια – Ο Απόλυτος Οδηγός

Τα φιμέ τζάμια σίγουρα αισθητικά αποτελούν μια αναβάθμιση για το αυτοκίνητό μας. Εκτός όμως από το αισθητικό κομμάτι, οι μεμβράνες τζαμιών αυτοκινήτου, ειδικά για την ηλιόλουστη χώρα μας, δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη.

Τι είναι οι μεμβράνες τζαμιών (φιμέ τζάμια)?

Οι μεμβράνες τζαμιών είναι στην ουσία αυτοκόλλητο φιλμ σε διάφορες διαβαθμίσεις σκουρότητας, γιαυτό και από πολλούς αποκαλούνται και φιμέ μεμβράνες ή φιμέ τζάμια. Τεχνικά αποτελούνται από πολλές στρώσεις πολυεστέρα, είναι δηλαδή πολυστρωματικός πολυεστέρας.
Κάθε στρώση έχει συγκεκριμένες ιδιότητες και κάνει συγκεκριμένη δουλειά. Χονδρικά ένα φύλλο μεμβράνης από μέσα προς τα έξω αποτελείται από τις εξής στρώσεις:


1)Liner. Είναι ένα λεπτό προστατευτικό φύλλο που καλύπτει τη μη υδατοδιάλυτη κόλλα που βρίσκεται ακριβώς από πίσω. Αφαιρείται λίγο πριν την τοποθέτηση της μεμβράνης για να αποκαλυφθεί η κόλλα και να γίνει η τοποθέτησή της.


2)Μη υδατοδιάλυτη κόλλα ευαίσθητη στην πίεση. Όπως αναφέραμε και πριν είναι η κόλλα που φέρει η μεμβράνη για την τελική τοποθέτησή της. Είναι μη υδατοδιάλυτη, δηλαδή ανθέκτική στο νερό, επειδή η τοποθέτηση των μεμβρανών γίνεται με ψεκασμό νερού στο τζάμι και την κόλλα. Επίσης είναι ευαίσθητη στην πίεση που σημαίνει πως για να ενεργοποιηθεί χρειάζεται να της ασκήσουμε πίεση στο σημείο που θέλουμε να γίνει η τοποθέτηση.


3)Στρώσεις πολυεστέρα. Συνήθως μια από αυτές τις στρώσεις διαχειρίζεται την UV ακτινοβολία. Ανάμεσα στις στρώσεις αυτές εμπλουτίζεται η σκουρότητα-απόχρωση της μεμβράνης με διαφορετικές τεχνολογίες. Ανάλογα την τεχνολογία εμπλουτισμού της απόχρωσης έχουμε και τον τύπο της μεμβράνης (σειρές). Όσο πιο τεχνολογικά αναπτυγμένος είναι ο εμπλουτισμός, τόσο πιο μεγάλη απόδοση ανάκλασης της ηλιακής ενέργειας έχουμε.


4)Αντιχαρακτική επίστρωση. Η τελευταία εξωτερική επίστρωση στις μεμβράνες τζαμιών ονομάζεται αντιχαρακτική επίστρωση και προστατεύει τις μεμβράνες από γρατζουνιές.
Στην ουσία λοιπόν οι μεμβράνες τζαμιών είναι ένας πολυστρωματικός πολυεστέρας με ενδιάμεσο εμπλουτισμό της απόχρωσης. Ο εμπλουτισμός αυτός έχει επικρατήσει να γίνεται με τρεις τρόπους και καθορίζει την ποιότητα των μεμβρανών.

Οι ποιότητες στις αντηλιακές μεμβράνες

Ο κλασικός εμποτισμός βαφής (απλές μεμβράνες).
Οι απλές μεμβράνες είναι η οικονομικότερη σειρά. Η σκουρότητά τους προσδίδεται με εμποτισμό χρωστικής ουσίας που απορροφά το ηλιακό φως. Παρέχουν μια τυπική θερμική ανάκλαση και κόβουν την UV ακτινοβολία κατά 99%. Αποτελεί μια οικονομική λύση για όποιον θέλει απλά να κάνει φιμέ τα τζάμια του αυτοκινήτου του,χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. Συνήθως η εγγύησή τους δεν περιλαμβάνει τον αποχρωματισμό τους.

Εμποτισμός βαφής με επίστρωση σωματιδίων μετάλλου (αλουμίνιο,τιτάνιο κλπ.). Αυτές είναι οι επιμεταλλωμένες μεμβράνες (HIGH PERFORMANCE). Η προσθήκη μεταλλικών σωματιδίων (υβρίδια μετάλλου) βελτιώνει την αντοχή της μεμβράνης στην πάροδο του χρόνου και την αποτελεσματικότητά της. Παρέχει μια ικανοποιητική θερμική ανάκλαση και κόβει την UV ακτινοβολία κατά 99%. Η αποτελεσματικότητά της, η αντοχή της και η προσιτή τιμή της είναι οι λόγοι για την δημοφιλία της στο χώρο του αυτοκινήτου.

Εμποτισμός μορίων του άνθρακα σε κεραμική επίστρωση (νανοκεραμικές μεμβράνες). Η Nano Carbon Ceramic series αποτελεί την κορυφαία επιλογή στις αντηλιακές μεμβράνες αυτοκινήτου. Η σκουρότητά της προσδίδεται με εμποτισμό μορίων του άνθρακα σε κεραμική επίστρωση. Με αυτόν τον τρόπο συνδυάζεται η μέγιστη αντοχή στον χρόνο και μέγιστη αποτελεσματικότητα. Παρέχει την μεγαλύτερη θερμική ανάκλαση ακόμα και σε ανοιχτόχρωμες μεμβράνες, ενώ κόβει την UV ακτινοβολία κατά 99%. Είναι η μοναδική μεμβράνη που κόβει και την υπέρυθρη ακτινοβολία IR εώς 95%, που είναι υπεύθυνη για την μεταφορά της ζέστης.

Ανάλυση της ηλιακής ενέργειας (UV,IR)

Η ηλιακή ενέργεια που φτάνει στην επιφάνεια της Γης περιλαμβάνει
1)το ορατό φως
Είναι το ηλιακό φως κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτή είναι η μόνη ζώνη του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος που είναι ορατή στο ανθρώπινο μάτι.
2)η υπεριώδη ακτινοβολία UV είναι βλαβερή υψηλή ενέργεια μη ορατή από το ανθρώπινο μάτι. Είναι υπεύθυνη για τα ηλιακά εγκαύματα, καρκίνο του δέρματος, την εξασθένιση των χρωστικών ουσιών (αλλοίωση στα χρώματα) και αποδόμηση ενώσεων όπως υφάσματα, πλαστικό και καουτσούκ (πολυμερισμός).
3)υπέρυθρη ακτινοβολία IR. Μεγάλο μέρος της ενέργειας από τον Ήλιο φτάνει στη Γη με τη μορφή υπέρυθρης ακτινοβολίας. Η υπέρυθρη ακτινοβολία γίνεται αισθητή ως θερμότητα και εκπέμπεται από όλα τα αντικείμενα. Είναι λοιπόν ενέργεια θερμότητας που είναι υπεύθυνη για περισσότερο από το 50% της θερμότητας.

Τεχνικοί όροι που πρέπει να γνωρίζουμε
TSER: Total Solar Energy Reduction / Συνολική μείωση ηλιακής ενέργειας
UV: (Ultraviolet) Reduction / Μείωση Υπεριώδους Ακτινοβολίας
IR: (Infrared) Reduction / Μείωση Υπέρυθρης Ακτινοβολίας
VLT: Visible Light Transmission / Διαπερατότητα ορατού φωτός
VLR: Visible Light Reflexion / Αντανάκλαση ορατού φωτός

Πως οι μεμβράνες τζαμιών μειώνουν την θερμότητα?

Η μείωση της θερμότητας με τις μεμβράνες τζαμιών επιτυγχάνεται με τρεις τρόπους και έχει να κάνει με την μείωση ποσοστού της ηλιακής ενέργειας.
Ο πρώτος τρόπος συναντάται στις απλές μεμβράνες όπου έχουμε απορρόφηση ποσοστού της ηλιακής ενέργειας λόγω της σκουρότητας του πολυεστέρα.
Ο δέυτερος τρόπος είναι συνδυασμός απορρόφησης και ανάκλασης της ηλιακής ενέργειας. Αυτόν τον τρόπο τον συναντάμε στις επιμεταλλωμένες μεμβράνες (HIGH PERFORMANCE) όπου η ανάκλαση επιτυγχάνεται με την επίστρωση μεταλλικών σωματιδίων.
Τέλος ο τρίτος τρόπος και ο πιο αποτελεσματικός είναι ο συνδυασμός των παραπάνω και επιπλέον η ανάκλαση της υπέρυθρης ακτινοβολίας IR. Έτσι λειτουργούν οι NanoCarbon Ceramic μεμβράνες με την βοήθεια των μορίων του άνθρακα που έχουν καθώς και την μη αγώγιμη κεραμική επίστρωσή τους.

Ποιές είναι οι καλύτερες αντηλιακές μεμβράνες αυτοκινήτων?

Διαβάζοντας και κατανοώντας την ανάλυση του ηλιακού φωτός, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο επιτυγχάνουν οι μεμβράνες την μείωση της ηλιακής ενέργειας (θερμότητα) το συμπέρασμα είναι πως, την δεδομένη χρονική στιγμή, οι καλύτερες αντηλιακές μεμβράνες αυτοκινήτου είναι οι νανοκεραμικές. Αποτελούν την κορυφαία επιλογή αφού συνδυάζουν αντοχή στον χρόνο και το μέγιστο επιθυμητό αποτέλεσμα που είναι η μείωση της θερμοκρασίας στο εσωτερικό της καμπίνας του αυτοκινήτου. Και λέμε την δεδομένη χρονική στιγμή γιατί είναι ένας κλάδος ταχέως αναπτυσσόμενος, με διαρκή αναζήτηση και έρευνα. Και αυτό λόγω της ανάγκης του ανθρώπου να προστατευτεί από τις βλαβερές ακτίνες του ηλίου και την ζέστη που προκαλεί. Επίσης το αυτοκίνητο πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι μεγάλου μέρους της καθημερινότητάς μας.

Επιπλέον οφέλη

Εκτός από την μείωση της θερμότητας στην καμπίνα του αυτοκινήτου που είναι το κύριο χαρακτηριστικο τους, οι αντηλιακές μεμβράνες προσφέρουν και άλλα οφέλη:

Απώθηση της UV ακτινοβολίας

Αποτελεί ίσως και τον σημαντικότερο λόγο μαζί με την μείωση της θερμοκρασίας για να τοποθετήσετε αντηλιακές μεμβράνες στο αυτοκίνητό σας. Η υπεριώδη ακτινοβολία UV είναι ο κύριος λόγος για την αλλοίωση και το ξεθώριασμα μερών του αυτοκινήτου. Οι αντηλιακές μεμβράνες προστατεύουν τα πλαστικά,υφασμάτινα ή δερμάτινα τμήματα της καμπίνας του αυτοκινήτου. Ειδικά τα πλαστικά μέρη πολυμερίζονται και το αποτέλεσμα είναι να πετσικάρουν ή να σπάνε.

Η UV ακτινοβολία όμως είναι βλαβερή και για την υγεία μας. Βλάπτει τα μάτια και είναι ο κύριος λόγος για πολλούς καρκίνους του δέρματος.
Ευπαθείς ομάδες είναι τα παιδιά με ιδιαίτερη ευαισθησία στα μάτια και το δέρμα,οι επαγγελματίες οδηγοί που είναι εκτεθειμένοι μεγάλο χρονικό διάστημα και τέλος οι γυναίκες οι οποίες έχουν από την φύση τους ιδιαίτερη ευαισθησία στο δέρμα. Η ηλιακή ακτινοβολία επισπεύδει επίσης την γήρανση του δέρματος (φωτογήρανση). Η υπεριώδης ακτινοβολία έχει συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος και καταρράκτη. Οι επιστήμονες θεωρούν ότι η ελλειπής προστασία στα τζάμια των οχημάτων εξηγεί εν μέρει γιατί οι οδηγοί εκδηλώνουν συχνότερα καρκίνο στην αριστερή πλευρά του προσώπου, καθώς και καταρράκτη στο αριστερό μάτι πιο συχνά από ότι στο δεξί.

Οι βλάβες από τις ακτίνες UVA είναι συσσωρευτικές καθώς διεισδύουν βαθιά στο δέρμα και μπορούν να επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης, να προκαλέσουν ρυτίδες και ακόμη και τον καρκίνο του δέρματος.
Γιαυτό οι αντηλιακές μεμβράνες αυτοκινήτων συνιστώνται από το Ίδρυμα Καρκίνου του Δέρματος, ως μέρος ενός συνολικού προγράμματος φροντίδας του δέρματος.

Αισθητική

Αναβαθμίζουν την εικόνα του αυτοκινήτου μας και του προσδίδουν υπεραξία.

Ιδιωτικότητα

Τα φιμέ τζάμια δυσχεραίνουν την εύκολη ορατότητα στο εσωτερικό της καμπίνας,προσφέροντας ιδιωτικότητα και αποτρέπουν τα κακόβουλα βλέμματα επίδοξων κλεφτών.

Εξοικονόμηση καυσίμου

Με την μείωση της ηλιακής ενέργειας εξοικονομούμε χρήματα αφού καταναλώνουμε λιγότερα καύσιμα από την μειωμένη λειτουργία του κλιματιστικού και την καλύτερη απόδοσή του.

Μείωση της αντηλιάς

Προστατεύουν από το εκτυφλωτικό θάμπωμα που προκαλεί ο ήλιος,ιδίως κατά τις ώρες που είναι χαμηλά.
Επίσης προστατεύουν από τα ενοχλητικά φώτα διερχόμενων οχημάτων. Αυτό μας εξασφαλίζει ομαλή οδήγηση, χωρίς να αποσπάται η προσοχή μας.

Προστασία και ασφάλεια

Σε περίπτωση θραύσης κάποιου τζαμιού αυτό διαλύεται σε πολλά μικρά θραύσματα που εκτινάσσονται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Οι μεμβράνες συγκρατούν τα θραύσματα στην θέση τους αποτρέποντας τον τραυματισμό των επιβατών.

Τι λέει η Ελληνική νομοθεσία για τα φιμέ τζάμια?

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, επιτρέπεται η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, εγκεκριμένες από χώρα μέλος της Ευρωπαικής ένωσης, στους οπίσθιους από τον οδηγό, υαλοπίνακες και στο πίσω παρμπρίζ του οχήματος. Η πιστοποίηση των μεμβρανών πραγματοποιείται, με ειδικά αυτοκόλλητα που τοποθετούνται σε διακριτικό σημείο των τοποθετημένων μεμβρανών και με την υπογραφή του εγκαταστάτη στην συμπληρωμένη σχετική φόρμα. Στους υαλοπίνακες οδηγού-συνοδηγού, επιτρέπονται οι μεμβράνες με ελάχιστο συντελεστή μετάδοσης φωτός 70% και στον εμπρόσθιο υαλοπίνακα (παρμπρίζ) 75%. Για τα πίσω παράθυρα και παρμπρίζ, δεν ορίζεται ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός οπότε δύναται να τοποθετηθούν πιο σκουρόχρωμες σε εμφάνιση μεμβράνες. Επίσης επιτρέπεται η φάσα (η μικρή λωρίδα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου) σε οποιαδήποτε απόχρωση.


Απαλλάσσονται οι οδηγοί οι οποίοι έχουν προβλήματα υγείας τα οποία επηρεάζονται από την ηλιακή ακτινοβολία
(μάτια, δέρμα, κ.λ.π.) εάν διαθέτουν σχετικό «πόρισμα εξέτασης» από Δ.Ι.Ε. Επίσης σας ενημερώνουμε ότι τα ιατρικά πιστοποιητικά και οι ιατρικές γνωματεύσεις, καθώς και οι ιατρικές συνταγές που εκδίδονται κατά τους νόμιμους τύπους, έχουν το ίδιο κύρος και την ίδια νομική ισχύ ως προς τις νόμιμες χρήσεις και ενώπιον όλων των αρχών και υπηρεσιών, ανεξάρτητα από το αν εκδίδονται από ιατρούς που υπηρετούν σε Ν.Π.Δ.Δ. ή Ν.Π.Ι.Δ. ή ιδιώτες ιατρούς.

Με απλά λόγια επιτρέπονται οι αντηλιακές μεμβράνες σε όλα τα τζάμια, με μόνο περιορισμό στα τζάμια οδηγού-συνοδηγού και εμπρόσθιου παρμπρίζ. Για τα συγκεκριμένα τζάμια επιτρέπονται μεμβράνες με διαπερατότητα φωτός 70% για οδηγό-συνοδηγό και 75% για το εμπρόσθιο παρμπρίζ.


Τι σημαίνει διαπερατότητα φωτός?

Η διαπερατότητα φωτός (VLT) ορίζεται από την σκουρότητα της μεμβράνης. Είναι ακριβώς ο ίδιος αριθμός που χαρακτηρίζει το πόσο σκούρα είναι μια μεμβράνη.Αυτός ο αριθμός μας λέει πόσο τοις εκατό περνάει το φως από την κάθε σκουρότητα. Συνεπώς όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός αυτός τόσο πιο ανοιχτόχρωμη είναι η μεμβράνη,περνάει δηλαδή περισσότερο φως. Αντίστροφα όσο μικρότερος είναι τόσο πιο σκούρα είναι η μεμβράνη. Μια μεσαία σκουρότητα στα αυτοκίνητα έχει επικρατήσει η 35%.

Γιατί να βάλω όμως μια ανοιχτόχρωμη μεμβράνη?

Έχει επικρατήσει ότι οι ανοιχτόχρωμες μεμβράνες δεν κάνουν δουλειά. Αυτό όμως δεν ισχύει όταν πρόκειται για τις νανοκεραμικές μεμβράνες,αφού στο 70% διαπερατότητα φωτός έχουν συνολική θερμική ανάκλαση (TSER) 49%. Όσο περίπου έχει στην HIGH PERFORMANCE η 35% διαπερατότητα φωτός.


‘Άλλος ένας μύθος που έχει επικρατήσει αφορά τα εργοστασιακά φιμέ τζάμια. Πολλά καινούργια αυτοκίνητα βγάζουν εκδόσεις με φιμέ τζάμια από την μεσαία κολόνα και πίσω. Συνήθως αυτά τα τζάμια έχουν διαπερατότητα φωτός γύρω στο 20%. Τα εργοστασιακά φιμέ τζάμια περιέχουν χρωστικές ουσίες που προστίθενται στο γυαλί κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κατασκευής. Εύλογα οι ιδιοκτήτες τους λένε το εξής: “Θέλω να βάλω οδηγού-συνοδηγού και παρμπρίζ αντηλιακές μεμβράνες γιατί το υπόλοιπο τα έχει εργοστασιακά.”
Θα πρέπει να γνωρίζουμε πως τα εργοστασιακά φιμέ τζάμια, ακριβώς όπως και τα ανοιχτόχρωμα τζάμια, δεν φιλτράρουν τίποτα. Ούτε την UV ακτινοβολία, ούτε παρέχουν κάποια θερμική ανάκλαση.
Αντίθετα, όπως όλα τα σκουρόχρωμα υλικά, τραβάνε την ζέστη ακόμα πιο πολύ. Συνεπώς σε αυτά τα τζάμια η ανάγκη για μεμβράνες είναι μεγαλύτερη.

Διαδικασία τοποθέτησης αντηλιακών μεμβρανών αυτοκινήτων

Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να προχωρήσουμε στην τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών στο αυτοκίνητό μας. Το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να βρούμε έναν καλό επαγγελματία,έμπειρο και υπεύθυνο εγκαταστάτη. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποφασίσετε είναι να
ρωτήσετε για συστάσεις από άλλους. Μπορείτε επίσης να δείτε online παραπομπές και βαθμολογίες σε διάφορους ιστότοπους. Η τοποθέτηση των αντηλιακών μεμβρανών είναι μια λεπτή δουλειά με έμφαση στην λεπτομέρεια και την καθαριότητα.

Εκτός από την τεχνογνωσία του εγκαταστάτη, θα πρέπει και ο χώρος που θα γίνει η τοποθέτηση να είναι ειδικά διαμορφωμένος, κλειστός και απαλλαγμένος από σκόνη.
Αφού εντοπίσετε κάποιες αξιόπιστες επιλογές, ενημερωθείτε για την αξιοπιστία και την ποιότητα του υλικού που δουλεύει.
Ο σωστός επαγγελματίας θα σας ενημερώσει για τις διάφορες ποιότητες που υπάρχουν,καθώς και για τα χαρακτηριστικά τους (TSER,VLT κλπ.). Θα πρέπει οπωσδήποτε να προμηθευτείτε μετά το πέρας της εργασίας την πιστοποίηση για το ΚΤΕΟ και την εγγύηση που συνοδεύει τις μεμβράνες και την τοποθέτησή τους.

Προεργασία

Κατά το στάδιο αυτό ο τεχνικός θα καθαρίσει εξωτερικά τα τζάμια με διάλυμα σαπουνιού-νερού και θα πάρει τα πατρόν των τζαμιών του αυτοκινήτου. Θα μετατρέψει το ρολό της μεμβράνης σε πιστά αντίγραφα των τζαμιών του αυτοκινήτου. Μέρος της διαδικασίας αυτής είναι η συρρίκνωση της μεμβράνης χρησιμοποιώντας ένα πιστόλι θερμότητας, έτσι ώστε να πάρει η μεμβράνη τις καμπύλες του τζαμιού.

Τοποθέτηση

Αφού κοπεί η μεμβράνη στο σωστό μέγεθος και σχήμα, είναι καιρός να γίνει η εγκατάσταση. Πάντα οι μεμβράνες τοποθετούνται εσωτερικά των τζαμιών. Οπότε ο τεχνικός με διάλυμα σαπουνιού και νερού καθαρίζει σχολαστικά το τζάμι και στην συνέχεια,με το ίδιο διάλυμα προχωράει στην τοποθέτησή της. Με την βοήθεια ειδικής σπάτουλας απομακρύνει το διάλυμα που βρίσκεται κάτω από την μεμβράνη και ταυτόχρονα με την πίεση ενεργοποιεί την κόλλα που συγκρατεί την μεμβράνη στο παράθυρο. Αυτή η διαδικασία ακολουθείται από τον τεχνικό για όλα τα τζάμια του οχήματος και στο τέλος γίνεται η επιθεώρηση των τζαμιών για να εντοπίσει τυχόν ατέλειες που πρέπει να διορθωθούν.


Μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης ο εγκαταστάτης θα σας ενημερώσει ότι θα χρειαστεί να μείνουν τα τζάμια για 2 ημέρες κλειστά. Ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και τον τύπο της μεμβράνης, μπορεί να χρειαστούν από 1 έως και 3 εβδομάδες για να στεγνώσει πλήρως η μεμβράνη. Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, μπορεί να παρατηρήσετε μικρές φυσαλίδες νερού ή / και μια θολή όψη. Αυτό είναι φυσιολογικό και θα εξαφανιστεί καθώς η μεμβράνη στεγνώνει.
Η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί, το αυτοκίνητό μας έχει εμφανώς βελτιωθεί αισθητικά και εμείς στο εξής θα απολαμβάνουμε όλα τα οφέλη που μας προσφέρουν οι αντηλιακές μεμβράνες.

Εμείς στην AutoFilms, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας, και πάνω από 20.000 τοποθετημένα οχήματα, είμαστε σίγουροι για την επιλογή των υλικών μας και το τελικό αποτέλεσμα. Διαθέτουμε πλήρη γκάμα και αποχρώσεις και μοναδική προτεραιότητά μας είναι ο ενημερωμένος και ικανοποιημένος πελάτης. Ο ικανοποιημένος πελάτης άλλωστε είναι και η καλύτερη διαφήμισή μας.